مایکروفر

مایکروفر شما می تواند این ۱۰ کار را انجام دهد که شاید از آن مطلع نباشید

مایکروفر شما می تواند این ۱۰ کار را انجام دهد که شاید از آن مطلع نباشید

 

مایکروفر : معمولاً اکثر مردم دنیا یکسری کار معمول با این دستگاه انجام می دهند، برای مثال برای گرم کردن نان، غذا، پیتزا و …  اما این دستگاه فوق العاده می تواند کارهای دیگری انجام دهد که شاید از آنها اطلاع نداشته باشید.

 

۱ – ضد عفونی کردن اسکاچ، اسفنج و دستمال های آشپزخانه :

دستگاه مایکروفر می تواند ۹۹٫۹۹% میکروب ها و باکتری های موجود در اسفنج را از بین ببرد.

مایکروفر می تواند باکتری های خانگی  رایج مانند ای کولای و سالمونلا را بکشد. کافی است ۱ دقیقه اسفنج و … را در آن قرار دهید.

 

۲ – تبدیل کردن نان بیات و کهنه به نان نرم و تازه :

مایکروویو می تواند نان مانده و کهنه را به نان نرم و تازه مبدل کند، بدین شکل که کافی است یک پارچه بسیار تمیز را کاملا خیس کنید، سپس نان را داخل آن بسته بندی کرده و برای ۲۰ ثانیه  آنرا داخل مایکروفر قرار دهید. نان شما عین روز اول تازه و نرم می شود.

 

۳- پختن تخم مرغ در مایکروفر :

کافی است یک بشقاب را برداشته، ته آنرا به کره آغشته کنید، سپس تخم مرغ ها را شکسته و ۴۵ ثانیه به مایکروفر زمان بدهید. بدین ترتیب یک نیمروی فوق العاده سریع و خوشمزه به شما تحویل خواهد داد.

 

۴- باز کردن توده شکر قهوه ای :

شاید شما هم مثل بقیه وقتی شکر قهوه ای را از داخل بسته بندی اش خارج می کنید، بسیار گلوله گلوله و بهم چسبیده باشد.

کافی است شکر قهوه را روی یک کاغذ تمیز مخصوص پخت و پز پهن کنید و آنرا داخل مایکروفر قرار دهید. خواهید دید که شکر قهوه ای شما از هم باز خواهد شد.

 

۵ – پختن کیک :

شما می توانید به جای اینکه ساعتی برای پخت کیک در فر زمان بدهید، آنرا در عرض چند دقیقه در مایکروفر آماده کرده و  لذت ببرید.

این ویژگی برای میهمانی ها بسیار عالی است.

 

۶ – کمک برای گرفتن آب میوه :

اگر مرکبات را برای دقایقی داخل مایکروفر قرار دهید، می توانید بعد از آن به راحتی میزان آب بیشتری را از مرکبات خود بگیرید.

یعنی به راحتی آب میوه ها گرفته خواهند شد.

 

۷ – پختن بیکین گوشت در عرض چند دقیقه :

کافی است تعداد مورد نظر بیکن خود را در بشقاب قرار داده، آنرا به مدت چند دقیقه در مایکروفر قرار دهید تا به راحتی آنرا آماده کند و دیگر نیاز نباشد زمان زیادی به آن بدهید.

 

۸ – شل کردن رمیل برای خانم ها :

اگر ریمل شما سفت یا گلوله گلوله شده باشد، کافی است آنرا چند ثانیه در دستگاه قرار دهید تا ریمل مژه شما کاملا نرم و مانند روز اولش شود.

 

۹ – استریل کردن خاک برای کاشت گیاهان :

اگر قرار است گیاهی را بکارید و فکر می کنید ممکن است خاک آن دارای میکروب های مضر باشد، کافی است آنرا را در چند کیسه محکم و تمیز بمدت چند دقیقه در دستگاه قرار دهید. خاک شما برای کشت آماده می شود.

 

۱۰ – کمک برای پوست کندن بهتر سیر :

کافی است برای ۱۵ ثانیه سیر های خود را داخل دستگاه بگذارید تا با گرم وشل شدن پوست آن، به راحتی اقدام به پوست گیری کنید.

 

امیدوارم این مطلب مفید واقع شده باشد.

دکمه بازگشت به بالا