لینکدین

لینکدین توسط مایکروسافت با ۲۶٫۲ میلیارد دلار رسما خریداری شد ‬

لینکدین توسط مایکروسافت با ۲۶٫۲ میلیارد دلار رسما خریداری شد ‬

لینکدین که یک پایگاه متخصصین و کارفرمایان سراسر جهان  است و بصورت یک شبکه اجتماعی می باشد ، توسط شرکت مایکروسافت رسما خریده شد.

پس از حدود شش ماه، بالاخره قرارداد بین مایکروسافت و لینکدین نهایی شد و اکنون می توان غول نرم افزاری جهان را به طور رسمی مالک این شبکه اجتماعی حرفه ای دانست. این دو کمپانی به تازگی اعلام کردند عملیات نقل و انتقال به پایان رسیده، یعنی شش ماه پس از آنکه خبر رسید مایکروسافت در بزرگ ترین قرارداد خرید تاریخ خود، قصد دارد ۲۶٫۲ میلیارد دلار را برای تصاحب لینکدین بپردازد.

«جف وینر» مدیرعامل لینکدین در پست بلاگ خود نوشت: اکنون بیش از همیشه مطمئنم که پیوستن به مایکروسافت، مأموریت ما را در جهت ایجاد ارتباط بین متخصصین و حرفه ای های جهان سرعت خواهد بخشید، و پلتفرمی کارآمد و موفق تر را حاصل خواهد ساخت که نهایتاً به خلق فرصت های اقتصادی بیشتر برای تمامی اعضای جامعه نیروی کار انسانی در سرتاسر جهان خواهد انجامید.

برای مایکروسافت، خرید لینکدین در راستای طرح جامع آنها به منظور فراهم ساختن خدمات مبتنی بر تکنولوژی ابری، به کسب و کارها، از جمله مجموعه آفیس ۳۶۵ به شمار می رود.

این دو شرکت اعلام کردند در ادامه به حوزه های هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی، خدمات کلاود، دیوایس ها و غیره نیز وارد خواهند شد.

در مورد تجربه کاربری، وینر اعلام کرد هیچ تغییر اساسی در سازوکار لینکدین اعمال نخواهد شد.

وی افزود طی چند ماه آینده، این شبکه اجتماعی اطلاعات بیشتری در مورد خدمات اشتراکی و افزودن قابلیت های جدید مایکروسافت به این مجموعه منتشر خواهد ساخت.

گفتنیست پس از دریافت تأییدیه رگولاتوری دولت های ایالات متحده، کانادا و برزیل، سه شنبه هفته گذشته اتحادیه اروپا نیز نظر مثبت خود را برای نهایی شدن این قرارداد اعلام کرد، و هر دو کمپانی برای ادامه فرایند نقل و انتقال، چراغ سبز دریافت کردند.

منبع خبر :Cnet.com

محبوبیت

۰%

امتیاز کاربر: ۴.۵۵ ( ۱ نتایج)
دکمه بازگشت به بالا