گوگل

معرفی چند تا از سرویس های کاربردی گوگل

معرفی چند تا از سرویس های کاربردی گوگل

 در موتور جست و جوی گوگل یک سری جست و جو های مخفی وجود دارد که نتایج آن فقط برای شخص جست و جو کننده نمایش داده خواد شد و از طریق آن می توانید برخی اطلاعات شخصی خود را پیدا کنید.

گوگل پورتالی است که در آن همه چیز از جمله چیز های شخصی خودتان مثل موقعیت گوشی خود را در آن جا پیدا کنید. در قسمت زیر ۹ جست و جوی مناسب را برای شما آورده ایم.

البته ذکر این نکته ضروری است که نتایج این جست و جو ها را فقط خود شما خواهید دید و درستی این نتایج به دست آمده به متصل بودن شما به سایر سرویس های گوگل همچون جیمیل بستگی دارد.

 موبایلم را گم کرده ام

یکی از مواردی لیست ما جست و جوی گزینه I’ve lost my phone است. با جست و جوی این مورد گوگل به شما آخرین موقعیت گوشی های لینک شده با حساب جیمیلتان را نمایش خواهد داد و این امکان فراهم است که گوشی خود را ردیابی کنید و با آن تماس بگیرید و یا آن را قفل کنید که برای دستگاه های اندروید و ios قابل اجرا است.

 لیست مخاطبان

با جست و جوی گوگل می توانید شماره ی تمام مخاطبان خود را پیدا کنید. برای این کار کافی است که اسم مخاطب خود را بعد از کلمه contact بنویسید و جست و جو را شروع کنید. اگر بیش تر از یک مورد مشابه برای شما پیدا شد، لیستی به شما نمایش داده خواد شد که می توانید از طریق Hangout با آن ها تماس صوتی برقرار کنید.

 پرواز های من

برای مدتی است که گوگل امکانی را فراهم کرده که برنامه های سفری مخفی شده در پیام هایتان را پیدا می کند. اگر شما در گوگل گزینه my flight را جست و جو کنید، می توانید پرواز های گذشته و جدید را پیدا کنید و با کلیک کردن بر روی هر مورد به جزئیاتی همچون تعداد مسافران، ساعت پرواز و اطلاعات دیگری دست رسی پیدا کنید.

 قرار های من

یکی از راه های ساده ی دست یابی به برنامه ی روزانه و هفتگی تان و دیدن قرار های ملاقاتتان از طریق جست و جوی my events است. همچنین می توانید when is my next appointment و what am I doing next week را جست و جو کنید تا پاسخ های شخصی را از تقویم خود دریافت کنید و بر روی هر مورد کلیک کنید تا به جزئیات آن دسترسی پیدا کنید

 عکس های من

با جست و جوی my photos و my videos می توانید به عکس ها و کلیپ هایی که در سرویس گوگل ذخیره کرده اید دست پیدا کنید. شما می توانید با جست و جوی عباراتی همچون my photos of me و my photos of cats به نتایج جالب تر و عجیب تری دست پیدا کنید .

منبع : کانال لیموناد

دکمه بازگشت به بالا